۱۳۸۸ مرداد ۸, پنجشنبه

تنبيه و فلك كردن دختر در خانه






















۲۰ نظر:

ناشناس گفت...

عالي بود من عاشق فلك كردن دخترم بعد پاهاشو بليسم

ناشناس گفت...

آقا مصطفی دمت گرم با با تو دیگه کی هستی فقط من ازت یه خواهشی داشتم کمکم می کنی تامن هم تو این انجمن فلک کده عضو بشم خیلی دوست دارم کمکم کن مرسی خدا نگهدار.

محسن فلكدوست گفت...

اقا من يدفه شوخي شوخي دوست دخترم ندا رو با كمربند فلك كردم . البته بعدش قهر كرد . داستانشو ميفرستم

dariush گفت...

salam jaleb bod man yek slave hastam va az dastanet khosham omad
blogamam ene slave92.mihanblog.com

ناشناس گفت...

من عاشق پاهای زنونه با جوراب و بی جوراب هستم .بابا بیایید منو له کنید

باربد گفت...

سلام اگه کسی دوست داره منو فلک کنه یا فلکش کنم پسر و دختر امیل بزنه من پاهام نازن لاک زده و سفید باربد 22 تهران.
RAASSOO@YAHOO.COM

ناشناس گفت...

in idiye mane eghlima_shahr
age kesi has rajeb falak behrfim pm bede plz

ناشناس گفت...

این وا قعییه؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

این اتفق یک بار برام افتاد خیلی درد داشت مخصوصا فلک کردنش

ناشناس گفت...

کسی دوست داره منو فلک کنه

Arman گفت...

سلام. من آرمان هستم. کسی دوست داره از فلک لذت ببره باهام تماس بگیره. 09354096517

Unknown گفت...

خخخخخخخخخ ... اینا چیه دیگه؟؟ یه مشت دیونه جمع شدین دور هم ...

هههههه خیلی خندیدم...

ناشناس گفت...

ارباب و مستر ارش هستم 29 از اکباتان استاد فلک،اسپنک،شکنجه و بانداژ فقط دختر ها زنگ بزنن 09393839536

ناشناس گفت...

جالبه.کسایی که تنبیه شدنو دوس دارن ایمیل بدن
sp6594@yahoo.com

ناشناس گفت...

ارباب و مستر ارش هستم 29 از اکباتان استاد فلک، بانداژ، اسپنک، شکنجه و هارد سکس فقط سگ های ماده که رابطه واقعی می خوان زنگ بزنن 09393839536

ناشناس گفت...

ارباب و مستر ارش هستم از سعادت اباد استاد فلك، بانداژ، هارد سكس، اسپنك و شكنجه فقط برده ماده براي رابطه حضوري تماس بگيره ٠٩٣٧٣٩٠٩٦٨٥

milad گفت...

مشخصاتت رو بفرست بررسی میشه.ارباب میلاد.تلگرام @smartboysp

Unknown گفت...

من

ناشناس گفت...

منمممم میخوام (پسرم 22 ساله)

Unknown گفت...

من خیلی خوشم اومد کمکم کنید من هم یک کانال فلک در گوگل درست کنم ،🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏