۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

فلك كردن دختران


۱۵ نظر:

سعيد گفت...

من تو مدرسه همينطوري فلک ميشدم.
خيلي درد دارهواقعا تحملش سخته
اين دخترا که دارن با خنده به شوخي همديگرو فلک ميکنن نميدونن چه چيزي وحشتناکي و ما پسرا چي کشيديم از دست اين چوب و فلک.

Unknown گفت...

بابا ول کنین اینارو !
چرا من نمیتونم یه جایی پیدا کنم که بشه با دخترای فلک دوست چت کرد؟
این طور که پیداس کم نیستن ولی بیخودی خجالت میکشن !

ناشناس گفت...

man be har kari ke marbut be pahaye 2khtara bashe alaghemandam lotfan be cbastevens@gmail.com mail bezanid(pesar esfahani)

علی گفت...

خیلی زیبا بود.09359510425 پا میخوام

ناشناس گفت...

شماها واقعا روانی هستید

ناشناس گفت...

با سلام
من حامد هستم 18 ساله از تهران دوست دارم فلک شم و یه دختر رو هم فلک کنم اگه کسی هست با این شماره تماس بگیره:09378769603

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=cmhAKFjXPJc&list=UUx4O9J8PKKuRW7vGOqaJYfA&index=6&feature=plcp

ناشناس گفت...

09187628597 miss arghavan

ناشناس گفت...

سلام من کوروش 18 ساله از اصفهان دوست دارم یه دختر را فلک کنم و او هم منا فلک کنه اگه کسی هست تماس بگیره:09358071154

ناشناس گفت...

24 ساله از تهران هستم
دوست دارم یه دختر کف پاهامو با شلاق سیاه کنه
اگه دختری بود که خواست منو فلک کنه ایمیل بده:
shanghayboy@yahoo.com

ناشناس گفت...

ارباب و مستر ارش هستم 29 از اکباتان استاد فلک ، اسپنک، بانداژ و هارد سکس فقط دختر ها زنگ بزنن 09393839536

Unknown گفت...

یه دختر منو فلک کنه لطفا۰۹۳۳۶۹۹۰۴۱۴

Unknown گفت...

این کامنت رو پاک کنین لطفا، کدوم آدم ابلهی اینو نوشته، خب هر کی اینو ببینه آبروم میره، آقا پاکش کنین

ناشناس گفت...

خدا لعنتت کنه که با این عکس خیلیا رو بدبخت کردی.اولین باری که این عکس رو دیدم تا سرحد جنون تحریک شدم عوضی

ناشناس گفت...

این کامنت لطفا پاک بشه، این شماره بنده ست، و بنده از این چیزا سر درنمیارم و به نظرم اینجور آدما مریضن، لطف بفرمایید به این شماره پیام ندید و زنگ نزنید و از طرفی از مدیر محترم سایت خواهشمندم پیام رو پاک کنه با سپاس