۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

فلک کردن دختر به روش جدید


۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

آخ جون من عاشق فلک کردن دخترام اونم با جوراب نازک بعدشم حسابی بلیسم

ناشناس گفت...

آدرس فیلتر شکن ها را برای من ایمیل کن.ثاسشد ehsanvaziry@yahoo.com

باربد گفت...

سلام من باربد از تهران 22 ساله
اگه دختری یا پسری دوست داره کف پاهاشو لیس بزنم بعد فلکش کنم
امیل بزنه RAASSOO@YAHOO.COM

ناشناس گفت...

age 2khtari dar esfahan hast ke pahasho lis bezanam be cbastevens@gmai.com behem mail bezane

Amir گفت...

اگه دختری در تهران دوست داشت فلک بشه به من ایمیل بزنه و عکس پاهاشو برام بفرسته:
shanghayboy@yahoo.com

ramyar گفت...

اگه دختري دوست داشت فلک بشه به من ايميل بزنه 50 تومنم پول ميدم از تهران
ramyarhamedani@yahoo.com

ramyar گفت...

اگه دختري از تهران دوست داشت فلک بشه به 09192350229 زنگ بزنه يا به ايميل ramyarhamedani@yahoo.com ايميل بفرسته.50 تومنم پول ميدم بعد از فلک هر کاري دوست داشتيد براتون انجام ميدم

ناشناس گفت...

سلام من اشکان 25ساله از کرج هستم اگر کسی مایل هست فلک کنه به ایدیم اف بزاره.falake_pa

ناشناس گفت...

منم علاقه خیلی شدیدی به فلک شدن دارم اما کسی نیس فلکم کنه،منتظرم شوهر کنم شوهرم فلکم کنه.خخخخخخخخخ
مهسا از شمال شرق

Unknown گفت...

اگر پسری خوشگل از مشهد بود که فلکشونده بود به ایدی تلگرام پیام بدهseyed10111383@